Gå til innhold
Arkivverket

[#56902] Sollieds Arkiv - Else Mørch


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg syner til tema #56896 i Brukarforum og lurer på:Er det mogeleg å få sjekka Sollieds Arkiv om det der finst opplysningar om opphavet til Else Milde Mørch og eit eventuelt samband mellom Else og klokkar Axel Jensson Mørch i Sund?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Sollieds kartotek har opplysninger om Else Carstensdatter Mørck, som 24. mars 1703 arvet 400 dalere etter sin bror Michel Mørck i Nordfjord. Kortet sier ikke noe om hennes foreldre eller andre søsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for spennande svar.Med nærare ettersyn trur eg dette må vera ei onnor Else Mørck. Og stavemåten av ættenamnet synest vera ein annan...?Då er det eit spørsmål om Sollied har opplysningar om klokkar Axel Mørch i Sund og huslyden hans?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.