Gå til innhold
Arkivverket

[#56903] Astrid Josefine Jacobsen, f. ca 1883, bosatt i Bergen i 1918. Hvor kom hun fra?


Gjest Birger Forsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Birger Forsmo

Astrid Josefine Jacobsen, f. ca 1883 ble gift med Edvard Johan Eriksen, f. 1882 i Hammer. I 1918 bodde de i Nils Hertzgt. i Bergen. Jeg kan ikke finne hvor hun kom fra!Jeg kan heller ikke finne vielsen, men er det noen som kan fortelle meg hvor hun kom fra og event hvor de giftet seg?Jeg er svært takknemlig for all mulig hjelp!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Jeg er mektig imponet! Hvordan klarer du det?Hjertelig, hjertelig takk skal du ha Vibeke L. Hansen!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

WoW! Det er helt utrolig hva du har klart å finne! Er du i slekta?End en gang hjertelig, hjertelig takk!Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vibeke L Hansen

Nei, det er jeg ikke. Men av og til når vi står fast i ting, så virker det som om vi ikke ser skogen for bare trær. Egentlig så var dette veldig greit å søke i, Bergen har mange søkemotorer. Bare hyggelig å kunne hjelpe.Vibeke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Birger Forsmo

Du har helt rett i at mange ganger er som om vi ikke ser skogen for bare trær. Mens andre ganger så dumper man borti det før man kommer i gang å lete.Ja, dette var flott. Den som jeg egentlig var ute for å finne var Odd Emil, sønn av Astrid og Edvard, f. i 1918 i Sandviken som ble gift med Marie, f. i 1922. Begge har jeg funnet, men ikke hvor og når de giftet seg. og om de hadde barn.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.