Gå til innhold
Arkivverket

[#56925] Kjenner noen til familien Betzy og Hans Pederson Rønset?


Gjest Lill Juelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lill Juelsen

Jeg finner dem i Tullinsgt i Christiania i 1900. Betzy født i S. Odalen. Hans er født 14. juni 1876 på Rønset i Hyllestad, Sogn og Fjordane.Hilsen Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Tusen takk for at du gjorde meg oppmerksom på denne gravminneplassen. Det var supert!Er primært interessert i etterslekten etter Betzy og Hans' barn - og håper noen har kjennskap til dem. Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne J. Engmo

Hei Lill. Ser på Gravminner i Norge (dis Norge) at Håkon Rønneseth døde 21.08 1977,og er gravlagt på samme kirkegård som Betzy.Så det er vel tydelig at han bodde i Oslo. Der er også ei Aagot Marie Rønneseth f. 08.03 1904,død 25.05 1904, muligens søster til Håkon ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Ja takk, jeg var jo så heldig å få denne informasjonen om gravminnene, så jeg så det.Forsøker vel å ringe noen av dem,da :-).Lill

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lill Juelsen

Det var nok ingen av de som bruker dette etternavnet boende i Oslo - som representerer etterslekt av Hans og Betzy. Vet noen om det finnes andre kilder å lete i etter 1900 - utover kirkebøker?Takknemlig for ev bistand! Lill Juelsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.