Gå til innhold
Arkivverket

[#56926] Ener Andreas Olsen og Ener Olsen, henholdsvis 4 og 12 år i 1801. Sandsvær


Gjest Magne Pettersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Magne Pettersen

Hei. Jeg lurer på om det står noe om disse i bygdebøkene for Sandsvær. Ener Olsen 12 år i 1801 på Kløvstad-eie. Sønn av Ole Torstensen og Ragnhild EnersdtrEner Andreas Olsen 4 år i 1801 på Lund, sønn av lensmann Ole Enersen og Augde-Marie Timandsdtr.Jeg er mest intresert i om de ble gift og om de fikk barn.Mvh Magne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Tonby

Ener Olsen 12 år står det ikke noe mer om enn navn på folreldre og søsken. Einar Andreas Olsen gift 1816 med enken Johanne Hansdtr. Barn: Maren Olea f1817 d1826, Anne Helene f1820 gift 1846 med lærer Nils Andersen på Kongsberg, Karen Turine f1822 gift med Timand Johan Wessel Eid, Ole Einar f1825 bodde på Kongsberg, Hans fd1828, Hans Kristian f1829 d1830. Einar Andreas gift 2g med Karen Kristine Svendsdtr Komnes i 1836. Barn: Einar Andreas f1837 d1847.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
Gjest Magne N. G. Hagen-Pettersen

Hei Anne.Takk for at du har slått opp i bygdeboka for meg. Den mest sannsynlige kandidaten ser foreløpig ut til å være den Ener Olsen fra Kløvstad.. Jeg får lete etter flere bevis :DMvh. Magne Nicolay

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.