Gå til innhold
Arkivverket

[#56945] Fritz Scharf f.1875 i Leipzig gift med Georgine B.O.Wangsmo f.24.12.1874 Hadsel


Gjest Arnfinn Wangsmo
 Del

Recommended Posts

Gjest Arnfinn Wangsmo

Finner de på to plasser i RHD i 1900,Alta og Trondenes som Markedsmusikere osv da står de som gifte?Er det noen som kan hjelpe meg med dette når det gjelder Fritz.Georgine flyttet ut fra Grytting til Oslo i 1896,traff de hverandre der?Finner ikke noe inn-og utflytting på de.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfinn Wangsmo

Ja det kan du si,men jeg tror det er samme slekten som bor i Oslo på FT1900 og driver Musikkforretning,Fritz var jo Musiker som det sto.Det er vel ikke så lett å spore de siden de reiste rundt,det er litt av en jobb.Man får vente å se,kanskje det dukker opp noe.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Du har vel fått med deg denne antagelige slektning bosatt på Jevnaker i FT 1900: LenkeMen dette løser jo ikke dine spørsmål ang Fritz og Georgine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Larsen

Hei ArnfinnAnne Gro Christensen hadde et foredrag om Sharff familien 13-11-2007 i Ringerike historielag. du kan kontakte meg på tlts@sensewave.com så får du hennes tlf og epost. Tom

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Arnfinn Wangsmo

Hans navn er Gustav Fritz Scharf f:22-4-1875 i Leipzig skal ha vært gift med Georgine Bergite Wangsmo f.24.12.1874 i Grytting Vesterålen finner ikke ut hvor de giftet seg? Ved Georgine og Olaf Birger Knudsen Nilsen f.13-2-1895 i Herøy N sitt giftermål den:17.11.1918 i Strinda,Moholt Kirke,anm:ekteskap opløst ved skillsmissebevilgning av 22.5.1909 gjelder Scharf. Er det noen som har opplysninger så er jeg meget takknemelig får hjelp.Georgine drev som kafevertinne i Trondheim i mange år.mvh Arnfinn Wangsmo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.