Gå til innhold
Arkivverket

[#56958] Elen oline Hansdotter Langloe - fødd i Bergen 1820? - kven var ho?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Denne vigsli er innført i Nykyrkja i Bergen 19.4.1861: LenkeChristopher Munthe Reutz gifte seg med enkja Elen Oline Hansdotter Langloe - far hennar synest ha vore Hans O. Sælen(?), og ho skal vera fødd i Bergen kring 1820.Eg finn ikkje fødsli hennar i Bergen. Er det augi mine som sviktar, eller...?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips som kan identifisera Elen Oline.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Ser at Elen Oline var enke da hun giftet seg i Nykirken i 1861 [url="http://digitalarkivet.uib.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=17&filnamn=vigd1816&gardpostnr=11060&merk=11060#ovre>LenkeKan dette være ekteskap nr. 1? Lenke. I den skannede kirkeboka står det at brudens far heter Hans Olsen Sælen. Brudgommens far heter Christen Olsen Langloe – det forklarer kanskje hvorfor Elen Oline har navnet Langloe som enke… (se nr. 49)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Grethe for imponerande innlegg. Det er ingen tvil om at du har funne rette folki, men underleg er det at Elen Oline ikkje er nemnd i min versjon av basen for fødde i Bergen. I alle høve so er problemet med dette løyst!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.