Gå til innhold
Arkivverket

[#56999] Noen som kan tyde hva som står der for meg?Greier det ikke selv.


Gjest Renate Sætre Holstad
 Del

Recommended Posts

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Som den agnostiker jeg er så pleier jeg å si at vi får regne det som sannsynlig at det er mere mellom himmel og jord enn hva som befinner seg de fleste andre steder.....:-)Men etter det jeg nå forstår så har Berit nå funnet Rasmus i FT1900. Er du enig?Hilsen Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Renate Sætre Holstad

Ja, det er jeg enig i:D Så i morgen skal jeg leige meg en byggdebok på biblioteket og lese litt mer om denne karen..Men takker for all hjelpen jeg har fått av dere, kjempe hyggeli at dere har tatt dere tid:)Hilsen Renate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjørn Olav Kleppen

Hei igjen, Renate.Det var godt å høre. Joda, jeg synes jo det er artig å prøve seg på andre slekter enn sin egen, også .... og lærerikt! Og så opplever man jo en liten personlig seier når man har bidratt til et vellykket resultat. Og dessuten; best som det er så kommer du borti noen med forbindelse til dine egne aner .... vi er jo ikke så mange her i landet, tross alt ;-0)Ha lykke til videre og bare kom innom igjen om det skulle dukke opp noe mere!Hilsen Bjørn Olav

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.