Gå til innhold
Arkivverket

[#57054] Peder Erstad, f 1894- i eller ved Ålesund


Gjest Knut Reidar Sande
 Del

Recommended Posts

Gjest Knut Reidar Sande

I FT 1900 for Ålesund finn eg ei Lise Aarø,(døypt Elise Andersdotter i 1859 i Bolsøy ved Molde). Ho bur sammen med sonen sin Peder Erstad som skal vere fødd 1894. Kan nokon klare å finne korhen og kva tid han vart døypt?mvh Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Her er link til 1900-teljinga:LenkeDet står ikkje kor Peder er fødd, så då er det kanskje i Ålesund? Mora er i teljingane fødd i 1865, ikkje 1859.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Reidar Sande

Takk til Marie. Dersom mora er ho eg trur det er, noko eg er ganske sikker på, er ho fødd i 1859. At folketeljingane tar feil er ganske vanleg. Eg håpa å finne dåpen til Peder for å identifisere barnefaren.Knut R Sande

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...
Gjest Knut Reidar Sande

Dette spørsmålet om kor Peder Erstad er fødd, og kven bornefaren var, er ikkje løyst. Kanskje det er lettare i dag? Og kan nokon finne dei i 1910?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Knut Reidar Sande

Takk til Anne Julie.Dette ser riktig ut. Elise si mor var og ei kvinne som var ugift og hadde 3 born. Det er etterkommarane til ein halvbror av Elise som ønskjer informasjon om denne Elise Andersdotter Aarø. Dei blir nok glade for desse opplysningane.Har nokon sett noko til Elise og Peder ved FT 1910?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.