Gå til innhold
Arkivverket

[#57096] Hans Joakim Johansen f. 29.10.1873 i Ulftstein - Møre og Romsdal ?


Gjest Terje Aarland
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Aarland

Var det i en spesiell sogn i Ålesund disse bodde? Eller omfattes Ålesund av en kirkesogn/prestegjeld på den tiden. Jeg har søkt litt etter om det kunne være født barn inn i denne familien i 1901, men fant ingen. Dersom dette paret ikke fikk barn innen 1901, kom det kanskje ikke flere barn? Eller er det noen som vet noe om dette?Jeg ser at det er ganske mange som heter Kvam i Ålesund i dag, men det er vanskelig å finne ut hvem som kan ha kommet fra denne slekten.Når det gjelder Kylling, så har jeg heller ikke klart å finne noen av denne familien, men jeg regner med at her kan det ha kommet flere barn etter 1900?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ivar S. Ertesvåg

Ålesund (dåverande) var eitt sokn.Du må sjå i dei skanna kyrkjebøkene. Det tok meg 5-6 minutt å finne dåpen til alle dei fire i FT1900 + dødsfallet til mora. Eg sjekka ikkje om det kunne vere fleire (døde før 1900). Det tek litt lenger tid når ein må sjå på foreldre-namna og ikkje veit årstalet, men fullt ut overkomeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.