Gå til innhold
Arkivverket

[#57102] Anton Høyer Hansen til Stavanger i 1902


Gjest Ørjan Kvaløy
 Del

Recommended Posts

Gjest Ørjan Kvaløy

Har nemnt denne personen i denne tråden: LenkeHar ein mistanke om at han forsvinner i mengden, så eg lagar ein ny tråd.Anton Høyer Hansen vart født på Lyngøya i Nærøy, den 17/11, 1874. Etter faren døyr i 1887, blir han tenestegut på garden Sandnes i Nærøy. Han bur på Sandnes ved konfirmasjonen i 1890. Ved hans konfirmasjon har presten notert: 'Utflyttet til Stavanger i 1902'.Har søkt i kirkebøkene for Stavanger, men ser ikkje at det er tatt med innflyttarar. Finst det ei oversikt over innflyttarar til Stavanger? Namnelister, telefonkatalogar, adresselister ol. i Stavanger, som kan fortelje noko om lagnaden til Anton Høyer?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

JA! Der har luringen gjort av seg! Det er utvilsomt han som er skomakersvend i Sandnes i 1900. Korleis han har hamna der, er for meg ei gåte. Det er vel sannsynleg han møtte si hustru medan han var i Sandnes. No gjenstår det berre å finne etterkommarar?Om eg har tyda kyrkjeboka rett, heiter kona Bergithe Olsdatter Vinge, Risbakken 20, f. 1882.Adressa til Anton kan eg ikkje tyde.Vi kan vel byrje å leite etter born i same kyrkje?ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Flott! I hvilken kirke var dåpen? Skal ikke forundre meg om det dukker opp flere barn, Bare spørsmål om hvor de bodde, slik at man finner riktig kirkebok.ØK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jostein Riseth

Hei !I samme kirke som de giftet seg, St.Johannes kirke.Jeg har lett videre , men finner ikke flere barn. De kan jo ha flyttet. Prøvde å finne konfirmasjon til Annie Bergljot ca.1917, men det var ikke lagt ut konf. under St.Johannes kirke for det året.Jostein

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 10 måneder senere...
Gjest Ørjan Kvaløy

Hei!Prøver å friske opp denne tråden igjen, da eg framleis ikkje har funni meir om familien til Anton Høyer Hansen.Kor budde dei etter 1902?Fekk dei fleire born?Finst det etterkommarar? Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

Anton emigrerer i : 1903 Marts 19 Anton Høier Hansen m g Skomager 1874 Nærbø IllinoisDet ser ut som han reiser alene, og at familien i 1903 bodde på Nærbø, Hå kommune

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Mange takk Grete!Kor har du funni opplysingane om hans emigrasjon? Det er vel heller ikkje så merkeleg, for han hadde ei søster og ein bror i USA, nærmare bestemt i Iowa. Eg ser da kanskje for meg at han reiste først, og at familien kom etter seinare. Skal gjera eit søk på Ellis Island.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grete Jøraas

emigrasjon fant jeg på DIS-Norge - Genealogiske ressurser: Du er her : [Hovedliste] » [slektshistoriske kilder i Norge] » [Rogaland] » [stavanger]- her er det en link som heter emigrasjon

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Det kan være Anton som er registrert her i Minnesota Death Index:Name: Anton Hayes Hanson Death Date: 22 Oct 1942 Death County: Otter Tail State File Number: 011248 Certificate Number: 011248 Certificate Year: 1942 Record Number: 905807

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne Solås

Og sikkert konen:Name: Bergithe Hansen Death Date: 9 Mar 1953 Death County: Otter Tail State File Number: 012205 Certificate Number: 012205 Certificate Year: 1953 Record Number: 1208937

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Fantastisk Arne! Eg gir meg over!Ja, da er også sistemann oppspora, eg hadde nesten gitt han opp for lenge sia.Ser ut som han emigrerte i 1903, til Illinois. Kona kom året etter, med uten den eldste dottera? Ho er da truleg død?Vidare har dei reist til Iowa ganske fort, for sonen Olaf, er født der i 1905, om eg har forstått riktig. Hancock County i Iowa er ogsa der kor søstera og broren til Anton bur, likeins mora hans.Så bærer det til Minnesota ein gong mellom 1920 og 1923. (Dei er i Iowa i 1920, yngste dotter, Ruth, er født i Minnesota, 1923). Morosamt at dei slår seg ned i Otter Tail, eg har vori innom der i eit par andre tråder. Han kom da omsider til sine eigne, da Otter Tail var dominert av naumdøler. Blant anna har mi mor fleire titals slektningar i Otter Tail. (Anton er frå min fars slekt).Mellombels oppsett:Anton Høyer Hansen (1874-1942) gm. (1902) Bergithe Olsd. Vinge (1882-1953)Barn:1. Anne Bergliot, f. 1902 i Stavanger, død?2. Olaf H. f. 1905 i Iowa3. Elsie f. 1907 i Iowa (borte i 1930)4. Astrid f. 1909 i Iowa (borte i 1930)5. Sigrid f. 1915 i Iowa6. Ruth f. 1923 i MinnesotaØrjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Ja, overså den!Vel, borna måtte gjera nytte for seg i ung alder, den tida! Har leita litt i kjeldene, ser mogeleg ut som det var ein koloni frå Stavanger i Aurdal, Minnesota, for det er i alle fall ei Stavanger Church der, og Kongsberg Cemetery. Skal leite litt meir.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Flott!Da kan vi vel konkludere med at Annie døde i ung alder. FT 1910 gir vel også ei ny opplysing, ei dotter Esther? Det må vel vera den same som Astrid i 1920? Begge født i 1909. Ser også at Elsie heter Elsa i 1910.Ja, plutseleg er slekta utvida! No blir vel utfordringa å finne etterkommarar i USA! I teorien kan faktisk eit par av borna til Anton framleis vera i live. Olaf H skal vera mogeleg å finne igjen, det blir verre med jentene, for dei har da mogeleg gifta seg og endra etternamn.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ørjan Kvaløy

Det skulle kanskje vera mogeleg å finne Elsie f. 1907, og Astrid (Esther) f. 1909 i Censusen for 1930? Elles har eg søkt etter Olaf både i FamilySearch og Social Security Death Index, utan resultat.Ørjan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.