Gå til innhold
Arkivverket

[#57141] Peder Antoni Pettersen på Haugnes i Andenes (Dverberg), fødd 1867 - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Peder Antoni Pettersen var fødd på Haugnes i Andenes (Dverberg) 27.4.1867. Han var gift første gongen i Vardø med ei jente med røter frå Sogn, men ho døydde ung, og i 1900 var Peder attende på Haugnes i Andenes som attgift med ei Anna. Han livnrte seg som smed og husmann utan jord.Er det nokon med lokal kunnskap i Andenes som kan fortelja meg:* Dato og stad for dødsfallet til Peder Antoni Pettersen?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Johan for kjapt og godt svar. Eg gløymde sjølvsagt å spørja om kva yrke Peder hadde etter han flytte attende til Andenes. 1900-teljingi seier smed og husmann utan jord...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.