Gå til innhold
Arkivverket

[#57142] Ole Pederson (Moe), fødd Hafslo 1824 - til Lurøy og Nesna i Nordland - lagnad?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Ole Pederson (Moe), fødd i Hafslo i Sogn 27.9.1824, fekk i 1846 attest for å flyttab til Bergen, men fór snart vidare til Lurøy og i 1855 til Nesna i Nordland.Eg ser ikkje noko meir til Ole etter 1855, og lurer på om einkvan med lokal kunnskap kan hjelpa meg finna lagnaden til denne karen?Ein bror av Ole, Thore Pederson (Moe), busette seg i Vardø, men eg ser ikkje noko til Ole der heller...Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Jeg finner Ole Pedersen Mo som innflyttet til Nesna fra Lurøy 16.05.1855, og han er da oppgitt å være 31 år. Han tjente da hos Anders Paulsen Enge, og oppholdt seg i Enge på ? ved innflyttingen. Attest av 15.07.1855 underskrevet en som het Williamsen(?). Kilde: Kirkebok for Nesna 1855-1865 på Digitalarkivet og innscannet, og da på side 226. Jeg har ikke tilgang til kilder for Nesna etter 1810 her hjemme dessverre, og hvis jeg skal se noe mer må jeg på bibliotek. Det skal jeg i slutten av neste uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Solveig Håklev

Det er en Ole Mo Pedersen som flytter fra Nesna i 1856 Attest fra 1857 LenkeVet ikke om dette er samme person,men navn og alder stemmer Kan ikke lese hvor han flytter til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Anne Lise og Solveig for kjempefine innlegg. De er heilt fantastiske som har løyst dette problemet so kjapt og perfekt. Eg er imponert!No har eg i grunnen berre eitt lite spørsmål att:* Det står i kyrkjeboki for Lurøy at Ole drukna ved HEJDEN i Nesna, men kvar i Nesna er det? Dette gardsnamnet kan ikkje eg finna nokon stad...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.