Gå til innhold
Arkivverket

[#57168] Karen Sophie Olsdatter fra Eidanger. Når flyttet hun?


Gjest Eva Pettersson
 Del

Recommended Posts

Gjest Eva Pettersson

Karen Sophie Olsdatter födt 1869 22/10 Lövöen, Eidanger. I 1900-telling bor hun i Larvik, gift med Mikkel Mikkelsen Landro og sönnen Olaf Magnus födt 1898. Mikkel er födt i Fjell, Hordaland 1874 14/2. Jeg kan ikke finne ut når Karen Sophie flyttet fra Eidanger og når vielsen var. Jeg finner ikke heller hvor sönnen er födt.Karen Sophie og Mikkel fikk senere sönnen Ingebrigt som jeg tror er den jeg funnet på Fam. search födt 1908. Hvor er han födt?Håper noen kan hjelpe meg at komme videre. Med venlig hilsen Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Pettersson

Takk Jorunn og Eva Helene. Jeg undrar vad det står vid namnet i innlegg 2. Jeg tyder det till Att. til Kongs... 2/5/3, vad betyr det?Jeg fant konfirmasjonen i Brevik, har tidigare letat i Eidanger. Hun må ha flyttet mellom konfirmasjonen og vielsen da hun redan bodde i Larvik.MVH Eva

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.