Gå til innhold
Arkivverket

[#57185] Dissentarar i Møllergata i Christiania 1860-åri - kvar finn ein barnedåpane?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Eg syner til tema #57172 om snikkar Johannes Olson Dahl som i 1857 flytte til Christiania. Han var dissentar, truleg av frikyrkja, og truleg var han gift og dreiv snikkarverkstad i Møllergata.Er det nokon som har tips om kvar fødslene til borni deira kan vera innførte?Alle gode forslag vert mottekne med stor takksemd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jarl V. Erichsen

Pussig bosted, for Møllergata må jo ha vært Oslos frikirkegate foran noen. Her lå, da jeg jobbet der på 1980-tallet: Frie venner (eller var det noe med Lunde...???), Maranata, Engelsk kirke, Misjonsforbundet - og kanskje flere? - Jarl -

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Berit, Carsten, Jarl og Anne for kjempeflotte innlegg som provar at dette er rette huslyden (noko eg ikkje var 100% sikker på i utgangspunktet...). Eg ser at Johannes og Anna fekk seks born, og ogso dødsfalli til to av dei er innskrivne i Trefoldighet.No er utfordringi (som òg nemnt i tema #57172) å identifisera Anna Olsdotter frå Odalen (Lenke), tydeleg utmeld frå Statskyrkja i 1858...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten, Lars Ove og Berit for nye innlegg. Carsten sitt funn synest stadfesta at eg har funne den rette Anna Olsdotter i tema #57172, fødd på Utgard i Odalen 1.7.1832, men det hadde likevel vore kjekt å sjå kva det står om ho i bygdeboki for Odalen...?Då sit me att med spørsmålet om lagnaden (dødsfallet) til Anna Dahl, men det er vel som å leita etter den berømte nåli...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

I 1875 er et 2 Anne Dahl fra Odalen i Christiania: [url="http://digitalarkivet.no/cgi-win/webcens.exe?slag=visbase&sidenr=1&filnamn=f70301&gardpostnr=518&personpostnr=15416&merk=15416#ovre>Lenke og Lenke. Jeg vil ta fødselsårene med en klype salt. Men ingen av disse var gift med en Jon? Gullichsen Dahl. Kan snekkerenka gifta seg på nytt?Anne Dahl gift med Olaf M.Zakkeus er her i 1900

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten og Berit for nye interessante innlegg.Det ser ut til at Anna gift med Olaf Zakkeus Dahl er nokre år yngre enn kona til Johannes Dahl, og ho gifte seg kanskje i Sør-Odal, sidan eldste barnet er født der...Eg har god tru på at det er den første ''kandidaten'' (jmf. innlegg #12) som er ''vår'' Anna Dahl. Kanskje ho gifte seg att med ein Gullichsen, men so tok ho att namnet Dahl etter at Gullichsen døydde? Berre gissing, eller...!?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Carsten for siste innlegg. Eg trur me kan vera ganske so sikre på at Anna (Gullichsen) Dahl, som døydde i Christiania 12.8.1901, må vera den rette.MEN, om ein eller annan har høve til å sjekka dødsmeldingskartoteket på Riksarkivet for å sjå kven som var ervingane etter Anna i 1901, so hadde me vore heilt sikre...Eg har elles no funne att dotteri Cecilie i Chicago, IL som gift med William Garner.Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.