Gå til innhold
Arkivverket
Gjest John-Erik Sandaker

[#57189] Trenger tips om Amerika

Recommended Posts

Gjest John-Erik Sandaker

Hei. Kan noen gi meg et tips om hvordan jeg søker etter navn og adresser, e-mail og lignende til nålevende personer. Jeg har forsøkt de sidene som man må betale for, men når jeg skal legge inn tlf. nr. og adresse får jeg opp feilmelding.Håper på snarlig svarMvh John-Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Forsmo

Jeg har brukt denne linken med hell. http://www.whitepages.com/Det skulle gå greit hvis du har noenlunde peiling på hvor de bor i USA.Med vennlig hilsenBirger Forsmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John-Erik Sandaker

Takk for hurtig svar. jeg har forsøkt denne, men det er når jeg kommer til betalingsdelen at det skjærer seg.Mvh John-Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Forsmo

Jeg har aldri brukt betalingsdelen og det behøver du heller ikke.Mvh.Birger Forsmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John-Erik Sandaker

Takk skal du ha, jeg prøver igjen.Mvh John-Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Birger Forsmo

Hvis du vet noenlunde hvor i USA de bor så går du inn på People Search og legger inn de opplysninger du har. Det har i alle fall virket for meg.Hvis du ikke vet hvor de bor så må du først søke vi andre linker for USA.Med Vennlig hilsenBirger Forsmo

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest John-Erik Sandaker

Ok. Takk igjenMvhJohn-Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Tor Rustad

En god lenke sammen med telefonkatalogen (W.P.) er USsearch [url="http://preview.ussearch.com/preview/preview.jsp?TID=&srcAdID=4010014035&sourceid=&adID=10002101&searchFName=Darren&searchMName=&searchLName=Rustad&searchCity=&searchState=&searchApproxAge=>Lenke eller tilsvarende sider.Etter å lagt inn de nødvendige opplysningene får du fram navnet (kan selvsagt bli uhorvelig mange. Ofte får du omtrentelig alder og bosted(er).Noen ganger kan en ha flaks og finne mye med GOOGLE.Denne kan også være med å gi et spor:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive