Gå til innhold
Arkivverket

[#57190] Kari Østensdtr f.1801 Nes Hallingdal


Gjest Helen Johanne Berget
 Del

Recommended Posts

Gjest Helen Johanne Berget

Kan noen si meg hvem foreldrene til Kari Østensdtr f.1801.Jeg tror at de var fra LioddenHun ble gift med Kristian Halvorsen Aasmundrud ,Tarmen Sysle.Jeg er takknemmelig for svarMVH Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Hei igjenDet har sneket seg inn en feil!Kari var gift med Halvor Andersen Aasmundrud fra Tarmen.De var foreldene til Kristian Halvorsen AasmundrudVennlig hilsen Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alf Thore Skinstad

Hei.Kan dette være vielsen til Kari og Halvor ?Lenke Nr.28 på høyre side. Det står noe om Nes i merknadsfeltet, men jeg klarer ikke å tyde det ordentlig.Alf.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Hei AlfDet er nok den riktige vielsenJeg har slekt på OlavsbyHalvor kommer nok derfraJeg får lete videre til jeg finner familien til KariHar nå et utgangspunkt foe å lete videreHelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Takk AlfDette var fint at du fantJeg har sett i kirkebøkene fra Nes, men på feil årstall (1801)Så også på 1802 ( Ble nok oversett )TakkHelen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Finn H. Bakken

til HelenKari Østensdatter døpt 7/11-1802 i Flå ,er også min ane, hvis det er hun som er gift 27/7-1828 med Halvor Andersen Tarmen- Hennes foreldre er Østen Guttormsen f. 4/12-1768 Flå begr. 11/3-1804 og Kari Torkildsdatter f. 11/1-1778 Nes - begr. 24/7-1848her kommer du langt tilbake i Hallingdal - jeg har også gått samme vei - lykke tilmvh finn h bakken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Helen Johanne Berget

Hei FinnDet er altid morsomt når en har samme anene.Jeg har kommet så langt som til Halvor og Kari,er på jakt etter anene etter Østen Guttormsen. Det samme med KariJeg er interessert ,om du vil sende meg det du har ville det være fint.Har etterslekta til Halvor og Kari hvis du er interessertHar ikke altfor jeg har nettopp begynt med Aasmundrudslekta. Dette er min mormors slekt. Kan du oppgi din e.mail sender jeg dette over e-post Min e-post er ein-b3@online.noMin mann er fra Liodden.Hans slekt på Kultom kom etter at Østen Olsen reiste Am. Hilsen Helen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.