Gå til innhold
Arkivverket

[#57198] Foreldre til Andrea Pedersdtr., Åmot


Gjest Roar Flatås
 Del

Recommended Posts

Gjest Roar Flatås

Andrea Pedersdtr. ble født 26 nov 1829 i Åmot. Foreldre var Pernille Haagensdtr. og Peder Salomonsen. Er det noen som vet hvor og når de ble født og døde?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei, her er iallefall dåpen til Pernille, 6. oktober 1806, nr.73 - høyre side. LenkeUnder dåpen til Andrea står foreldrene oppført på Strand, så er du riktig heldig, finner du kanskje også dåpen til Peder i kirkebøkene for Åmot, men bevares, han kan ha flyttet dit...vennlig hilsen Astrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Astrid K. Natvig

hei igjen, jeg finner Pernille Haagensdatter i Bindal i 1865, kommunenr. 1811, på Skjelsvik. Hun bor sammen med Andrea og hennes familie, så du finner nok dødsfallet hennes der,Astrid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Else Granum

Det er ingen Peder Salomonsen født i Åmot 1786 - 1841. Finner heller ingen konf. med det navnet, så han har nok kommet flyttende fra et annet sted.Mvh Else Granum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roar Flatås

Da fant jeg omsider Pernille Haagensdtr. Hun døde i Skjelsvik, Bindal 25.01.1900.Takk for hjelpen så langt, men jeg trenger fortsatt hjelp med Peder Salomonsen, så hvis det er noen som vet noe om han er jeg takknemmelig for tips.Roar F.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.