Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Anfinn Bernaas

[#57203] 'Ensomhetens brønn' - Else Marie Monsen mm

Recommended Posts

Gjest Anfinn Bernaas

Har nokon opplysningar om omsetjar, forlag og trykkeri til den norske utgåva av Radclyffe Halls “Ensomhetens brønn”, også omtalt som lesbiskes bibel?I boka er omsetjaren kalt Else Marie Monsen (pseudonym?). Boka kom ut på “Det Nye Forlag” i Oslo i 1949. Trykkeri var Thronsen & Co, Oslo.I 1958 er boka å få kjøpt på postordre frå Brann Forlag, Josefinegata 20 i Oslo (annonse i “Magasinet for alle” 38/1958).Annonsetekst: ”Radclyffe Hall: Ensomhetens brønn Boken som ble beslaglagt fordi den så sjokkerende oppriktig skildret et homoseksuelt menneskes intime følelser og kjærlighetsliv. Romanen vakte oppsikt i hele verden og har fått enstemmig god kritikk, også her i Norge. Det er en sann og uredd skildring og det problemet som den belyser, angår oss alle. Dessuten har boken en rivende og spennende handling som gir leserne fullt utbytte.”

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anfinn Bernaas

Inspirert av Marius Hellerud som i debatt 57071 om legen Eldar Baune viste til Sambok, og vips var pseudonymet Eldar Baune blitt til den høgst verkelege Otto Dal, prøvde eg på det same med Else Marie Monsen og 'Ensomhetens brønn'.Eg fekk ikkje opp noko som openberrt tydde på pseudonym, derimot ei liste med bøker som den same Else Marie Monsen/Else-Marie Monsen (begge skrivemåtar er brukte) har omsett.Før eg gjev att lista spør eg igjen: Kven er ho?Så lista:Martin, Hans - Høyt spill om lykken 1972Thomsen, Richard B. - Evig står fjellene 1953Martin, Hans - Høyt spill om lykken 1953Davison, Ann - Siste reis 1953Thomsen, Richard B. - Evig står fjellene [1952]Paterson, Neil - Se din datter 1952Zilahy, Lajos - Familien Dukay 1951Thorndike, Russell - Dr Syn's tapre bedrifter 1951Thorndike, Russell - Dr. Syn vender tilbake 1950Thorndike, Russell - Dr. Syn på de syv hav 1950Thorndike, Russell - Dr. Syn på nye eventyr 1950Sale, Richard - Døden bærer hvit kappe 1950Røwde & co. [1950]Mountain, Anne - Det spøker på Aston abbey 1949Mountain, Anne - Det grønne armbåndet 1949Hall, Radclyffe - Ensomhetens brønn 1949Macardle, Donald - Tansy 1947

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Anfinn Bernaas

Til innlegg 3: Takk, dette var jo storarta. Da kan eg oppsummere:Else Marie (eller Else-Marie) Monsen (mogleg pseudonym) er framleis ukjent.“Det Nye Forlag” i Oslo er framleis ukjentBrann Forlag, Josefinegata 20 i Oslo. Fleire opplysningar ligg ikkje føre.Thronsen & Co, Oslo (bok- aksidens og avistrykkeri etablert 1900. 23 ansatte.), Adresse: Bernh. Getzgt. 3, Oslo Kjelde: Illustrert norsk næringsleksikon bind 1, 1957

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive