Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Jan Holm Thomsen

[#57216] Georg Elias Holm, født 1/2-1852, Bragernes, konfirm. Skudenes, Rogaland 1866

Recommended Posts

Gjest Jan Holm Thomsen

HeiEr der nogen der har oplysninger om ovennævnte familiemedlem, hvis forlædre er Horatio Tordenskjold Holm født i Trondhjem d. 24/-og hustru Petrea Mathilde født Smith i Kristiansand, 18/11-1820 ?Det vil glæde os om nogen har bogle oplysninger vi kan komme videre med.Med venlig hilsenJan Holm ThomsenHobro, DK, Danmark

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her legger jeg inn en lenke til døpte i Bragernes . Dåpen til Georg Elias er kopiert i denne kilden: LenkeDet finnes flere som bruker Holmnavnet under døpte i samme kilde, vet ikke om dette er noe hjelp?Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Rune Thorstensen

Her er han i alle fall i 1865-tellingen med sin mor som er enke.Lenkevh. Rune Thorstensen

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Ja, nå var jeg i ferd med å svare samtidig med Rune her. Da dropper jeg lenke til 1865-tellingen.Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Her er vel da Petrea Mathildes Smiths vielse i Kristiansand? LenkeDet skulle vel være mulig å finne denne vielsen i kirkebøker? Mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Vielsen nederst til venstre i kirkeboka.Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Jeg lurer på om dette er den Bernt Heide Holm som er nevnt ved vielsen? Lenke Her på Bragernes i 1801-tellingen.mvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Gunn Huglen

Bra du viste til det andre tema , Carsten!Her er et skifte i Bragernes der Bernt Heide er nevnt: LenkeMvh. Gunn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive