Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Odd Arne Svendsrud

[#57237] Ministeralbok for Røyken 1898-1911

Recommended Posts

Gjest Odd Arne Svendsrud

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at i nevnte ministerialbok er det også innført konfirmanter på side 303 - 307 (konfirmert i Nærsnes). Jeg vet ikke om det skulle vært tatt hensyn til dette i indekseringen? Så vidt jeg vet er det barn som tilhører Pinsemenigheten. Odd Arne Svendsrud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Svein Warberg

Indekseringen er helt korrekt. Det var helt vanlig å videreføre innførsler på bestemte handlinger/lister og år på andre steder i boka, som regel av plasshensyn. Konfirmerte i 1911 begynner på folio 206, som du vil se av innholdssiden. Nederst på samme folio vil du se at presten har skrevet 'overført til side 303'. Hvis du er i listemodus, dvs. at bare konfirmerte fra denne boka er søkt ut, blar du rett fra 206 til 303 med nesteside-knappen. Hvis du har søkt ut hele boka må du derimot bla deg frem til 303 med knappene eller skrive inn 303 i sidenummer-boksen + enter for å gå direkte dit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.