Gå til innhold
Arkivverket

[#57237] Ministeralbok for Røyken 1898-1911


Gjest Odd Arne Svendsrud
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Arne Svendsrud

Jeg vil bare gjøre oppmerksom på at i nevnte ministerialbok er det også innført konfirmanter på side 303 - 307 (konfirmert i Nærsnes). Jeg vet ikke om det skulle vært tatt hensyn til dette i indekseringen? Så vidt jeg vet er det barn som tilhører Pinsemenigheten. Odd Arne Svendsrud

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svein Warberg

Indekseringen er helt korrekt. Det var helt vanlig å videreføre innførsler på bestemte handlinger/lister og år på andre steder i boka, som regel av plasshensyn. Konfirmerte i 1911 begynner på folio 206, som du vil se av innholdssiden. Nederst på samme folio vil du se at presten har skrevet 'overført til side 303'. Hvis du er i listemodus, dvs. at bare konfirmerte fra denne boka er søkt ut, blar du rett fra 206 til 303 med nesteside-knappen. Hvis du har søkt ut hele boka må du derimot bla deg frem til 303 med knappene eller skrive inn 303 i sidenummer-boksen + enter for å gå direkte dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.