Gå til innhold
Arkivverket

[#57240] Tofte i Hurum/Oslo


Gjest Marit Sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

Atter en gang må jeg be om hjelp! Jeg leter etter en Bergliot som skal være født i Tofte i Hurum 20.12.1895, død i Oslo 21.2.1953. Hun giftet seg med Henrik Hans. Helmundsen f. 2.6.1896 fra Skien. De fikk sitt første barn,en sønn,trolig i Oslo, i 1930.I 1932 fikk de en datter.Jeg finner ingen Bergliot med denne fødselsdatoen født eller konfirmert.Heller ikke når Henrik og Bergliot giftet seg.Henrik står i FT 1900,Skien som katolsk apostolisk..er dette en spesiell kirke og grunnen til at jeg ikke finner noe ute på nettet? Jeg skulle gjerne visst pikenavnet til Bergliot og hvem hennes foreldre var. Mvh.Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Harbek

Det finnes kirkebøker for den katolsk apostoliske menigheten i Larvik under kirkebøker / Vestfold. Henriks dåp (som bosatt i Skien) finnes der: Lenke (nr. 34), så kanskje kan du finne vielsen også i disse bøkene, hvis de går langt nok frem i tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marit Sørlie

Takk for hjelpa! Nå har jeg funnet litt mer. Da må Henrik ha flyttet til Oslo samtidig som han ble konfirmert. Fikk opplysninger om at Bergliots pikenavn var Lilleby, men jeg finner heller ingen med det navnet...Dessverre går ikke kirkebøkene fra menigheten over de årene jeg søker etter. Mvh. Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.