Gå til innhold
Arkivverket

[#57265] Dødsfall i Norge


Gjest Jan Søstuen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Søstuen

Jeg kjenner til 'dødsfall i Norge 1947-2001', men i denne databasen finner jeg kun dødsfall i Norge fra 1995 fram til 2001. Finnes deler av denne databasen andre steder?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Databasen er bygd på det materialet de norske skifterettene henter inn og lagrer i sine databaser. Da vi hentet inn filen i 2001 var den administrert av IBM Norge. Nå kjører Domstoladministrasjonen den. Tidlig i januar i år henvendte vi oss til Domstoladministrasjonen med spørsmål om vi kunne få en oppdatering til 10-årsjubileet 23. januar.Vi venter fortsatt på svar!Så det er status per dags dato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Torbjørn Igelkjøn

Takk for svaret. Så får ein håpe at Domstoladministrasjonen kjem fram til eit positivt svar på førespurnaden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest Tore S. Falch

Til Yngve NedrebøFikk dere noensinne noe svar fra Domstoladministrasjonen? Hvis ikke, er det på sin plass med en ny henvendelse?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Nei, vi fikk aldri svar!Det er selvsagt på høy tid med en ny forespørsel, men jeg tror det fortsatt vil gå noen uker før jeg sender den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.