Gå til innhold
Arkivverket

[#57289] Nils Olai Nilsson frå Bergen - husmann og bakar på Kulleseide i Finnås,men kvar?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

FT1865 for Kulleseide i Finnås syner denne huslyden:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Niels O. Nielssen e Husmd. med Jord, Bager 1837 BergenGunhille Simonsdatter ug Husholderske 1834 Finaas Præst:Salomon Larssen ug Tjenestedreng 1849 Finaas Præst:~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Året etter gifte Nils seg att med ei jente frå Offerdalen i Årdal i Sogn (Lenke).MEN, ingen av desse kjeldene syner oss kva for ein plass under Kulleseide denne huslyden budde på. Er det nokon med lokal kunnskap som kan hjelpa meg med dette? Kanskje finst dei ei bygdebok, som har svaret?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Hallo LarsDet var ikke husmannsplasser under Kuleseid, men Nils Olai bodde der som husmann og strandsitter. Nedenfor følger avskrift av bygdebok nr 2 for Bømlo kommune. Nils Olai er omtalt på sidene 314 og 315.Nils Olai Nilsson Nilsen frå Bergen, f 1826. (I 1957 er det sagt at Nils var son til Tømmermann Nils Olsson Kuleseid). G.M. 1. Berentine Ceselie Arntsdtr, Zimmermann fra Levanger, f ikr. 1824. d.1861. Born: a. Nils Olai, f.1857, d. 1863. b. Anton Kristian, f. og d. 1859. c. Gurine Karoline, f. 1860, d.1861. Nils vart oppattgift med Kristine Henriksdtr. Eriksen frå Årdal, f ikr. 1843. Ho flytte bort etter at Nils døydde. Born: d. Mikal Martinf. 1867. Var i bakarlære på Vossevangen i 1882. Reiste til Amerika i 1885. e.Berntine Ceselie, f. 1873, d. 1874. f. Ingeborg Henrikke, f.1873, d. 1874. g. Henrik Emil, f. 1877. reiste til Amerika. h. Nils Olai, f. 1880. i. Ingeborg Helene, f. 1884.Nils var bakar og hadde bygsla seg eit jordstykke på Kuleseid i 1957. Han dreiv og landhandel ei tid, men det gjekk ut med han.(min kommentar: antar at siste setningene gjelder sønnen Nils Olai). Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Roald for avklarande inlegg om denne huslyden. Då er bustaden fastlagd!Elles ser eg at bygdeboki ineheld ei oppplysning som eg ikkje vil tru på:* Berentine Cecilie Nilsdotter (1873) utvandra nemleg frå Bergen til Amerika i 1892 og gifte seg der borte med ein utvandra indresogning!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
Gjest Roger Fossum

Hei Lars, jeg holder på å registrerer utvandring fra Hordaland. Hvem giftet Berentine seg med i USA ? Tar også gjerne imot andre opplysninger som kan fylles ut i skjemaet om henne samt hennes brødre. LenkePå forhånd takk !Informasjon kan sendes til postmaster@slektsforskning.comMvh Roger Fossum

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Her er Berentine Cecilia i emigrantprotokollene: Lenke Jeg har og erfaring med at Steinsbø har 'tatt livet' av enkelte som har utvandret, f. eks. min farmors tremenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hei Roger!Det ser ut som du har starta opp eit viktig og ikkje minst omfattande prosjekt. Eg går ut ifrå du tek til med Finnås og sidan held fram med resten av fylket? Eg har i mine manuskript opplysningar om mange hundre hordalendingar i Amerika, alle inngifte med utvandrarar frå Luster kommune i Sogn!Berentine Cecilie Nilsdotter alias Bernice C. Nelson gifte seg i Madison, Dane Co., WI 1.5.1894 med Torsten Einerson (Buskaker) frå Hafslo alias Thomas Anderson, fødd i Hafslo 8.5.1867 og utvandra i 1885. Thomas og Bernice budde for det meste i Madison, Dane Co., WI, men vart skilde i 1914. Thomas forsvinn for meg (fór truleg til North eller South Dakota), men Bernice gifte seg att i Clintonville, Waupaca Co., WI 1.9.1919 med enkjemannen Phillip P. Clinton, fødd i Waupaca Co., WI 9.1.1872. Dei busette seg i Madison, Dane Co., WI der Phillip døydde 22.8.1957. Bernice Clinton døydde same staden 8.6.1970, nær 97 år gamal. Det ligg føre noko motstridande opplysningar om talet på born i denne huslyden, for Thomas hadde vore gift ein gong før, men Bernice fekk minst fire born i første ekteskapet sitt med Thomas. Opplysningar om denne huslyden, inklusive borni, vil komma i band IX eller X av bygdebokserien for Luster (under Gnr. 148, Mo).Vonar dette er til hjelp!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roger Fossum

Kjellaug: Tar gjerne imot opplysninger om din slekt som emigrerte til USA hvis du har tid og mulighet. Informasjon kan sendes til postmaster@slektsforskning.comLars: Tusen takk for opplysningene! Oppdatert [url="http://slektsforskning.com/Emigrasjon/fornavn3_menn_finnaas.asp?nummer=193>LenkeDu har helt rett i at det er et omfattande og tidkrevende prosjekt så jeg tar imot all den hjelp jeg kan få. Foreløpig har jeg begynt å registrere Finnås, Sveio, Fitjar og Skånevik, men resten av fylke vil komme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.