Gå til innhold
Arkivverket

[#57299] Hjelp til å finne fram i kyrkjebok i Seljord / Telemark


Gjest Gro N. Egeli
 Del

Recommended Posts

Gjest Gro N. Egeli

No leitar eg etter ei Hæge Højesdotter Dale frå Flatdal som er g.m. Aanund Olsen i Vinje, sannsynlegvis i 1793. I flg. FT 1801 så bur det ein Helge Nilsen på Dale gard då, men han er gift for 3. gong. Kan nok vera far til Hæge. Men, eg klarer ikkje å finne Hæge i kyrkjeboka. Kan nokon hjelpe? Skulle hatt fødselsdato og namn på mor og far.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Eg lurar på om du har sett på feil kommune. Seljord kommune heitte Sillejord i gml.tid. Det stod i bygdeboka for Vinje at han 'fekk ho Hæge Høljesdotter Dale frå Flatdal'. Flatdal er ei bygd i Seljord kommune. Men, som sagt, eg finn ikkje ut av dette her.Mvh Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Du får se på familien i 1801 og se om alder og barna stemmer.Ang. Hæge og Helge så var de de eneste i landet i 1801 som kunne passe med alder.I vielsen i 1793 står det ingen ting om hvor hun var fra, men vielsen var i Vinje slik du skrev.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Hei!Det stod i bygdeboka frå Vinje at ho var frå Flatdal. Næraste Flatdal her er i Seljord kommune. Eg har sett gjennom kyrkjeboka, utan å ha funne det. Kyrkjeboka var til dels uoversikteleg, så eg kan ha oversett namnet. Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.