Gå til innhold
Arkivverket

[#57309] Problemer med resultat fra søk i idekserte kirkebøker?


Gjest Litta Olsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Litta Olsen

Hei Jeg lurer på om andre også har problem med å få opp søkeresultat i de nylig utlagte indekserte bøkene?Det eneste jeg får er en feilmelding: 'Unhandled Exception: List index out of bounds'Har prøvet flere nettlesere, men ingenting hjelper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jan Oldervoll

Rart. Eg har også prøvt diverse nettlesarar, med diverse innstillingar, utan å få ein slik feil. Får du det på alle søk? I så fall er det nok ein innstilling hos deg, utan at eg kan fortelja deg kva det er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Merkelig!Den eneste forklaringen jeg da kan tenke meg er at jeg bruker Mac, men jeg har f.eks. ingen problemer med de skannede sidene.Kan du si noe om formatet i søkeresultatene?Hilsen Litta

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Litta Olsen

Har akkurat funnet ut at det kun er bøkene fra Bremnes, Finnås jeg ikke kan åpne - og de er det eg som har laget, hehe.Jeg trengte dem jo ikke, men jeg ønsket å se hvordan det så ut på nettet.Rart er det jo likevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kari Thingvold

Jeg tror jeg vet svaret. Da jeg klargjorde filene for videresending til Digitalarkivet lagde jeg permanent sidelenke på endel filer, fordi Jan Oldervoll hadde skrevet på Arkivforumet at de kun tok i mot filer med denne lenketypen. Dine filer er blandt de som fikk sidelenke. Men det viste seg at han hadde skrevet feil. Jeg holder nå på å endre lenkene til bildelenker igjen, men det tar litt tid å få det ferdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.