Gå til innhold
Arkivverket

[#57323] Albert S Nilsen.


Gjest Terje Wilhelmsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Terje Wilhelmsen

Hei jeg forsøker å finne ut litt rundt vielse og barn til ovenforstående, Albert S. Nilsen, født i 1875 i Glemminge v/ fredrikstad. Han flyttet til Oslo og der ble han gift med Georga K. (kalt lilla). De fikk ett barn, Aase Nilsen født i 1915 i Oslo. Aase giftet seg med Kaare Flakstad og de fikk to barn, født rundt 1942-1947. De eneste gjenlevende er barna til Aase og Kaare. Jeg trenger hjelp til vielsesdato for Albert og Georga. Det eneste jeg vet er at de er gravlagt på Vestre Gravlund. Albert tilhørte Paulus menighet som ung mann tror jeg, han bodde i alle fall i det området i 1900. Ønsker også å vite Aases giftemål med Kaare, som sikkert fant sted rund den tiden deres første barn ble født. Og til sist noe rundt Aase og Kaares barn som het, Svein og Bjørg. Håper noen kjenner seg igjen i dette eller kan hjelpe meg på veg. De er slektninger av meg og om noen har kjennskap til de så kan jeg kontaktes på E-post: terjwilh@online.no.Mvh Terje W.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.