Gå til innhold
Arkivverket

[#57328] Hvor og når døde tippoldemor Jeanne Jaqueline Battier g. Westbye?


Gjest Kristin Berthelsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Kristin Berthelsen

Jeanne Jaqueline Battier født 04 Jun 1806. Hun blr gift med Jens William Westbye. De bor: 1865-telling for 0628 Hurum: Sandsbygden,Hurum,Skjærlaget. I FT 1875 er Jens enkemann og bor hos sønnen i Drøbak.Jeg har lett i KB for Hurum og Drøbak men kan ikke finne henne.Finnes det noen gode tips om hvor jeg kan lete?På forhånd takk for hjelpenMed vennlig hilsen Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Takk for svar! Berit! Hvorfor foreslår du Vestfold? Leter selvfølgelig der ogs jeg, men syntes kanskje det var feil vei iforhold til Buskerud og Drøbak.Geir! har faktisk aldri tenkt tanken at de dro til København, men et godt tips da jeg iallefall ikke finner henne i 'nærmiljøet'En fin fredagskveld til dere begge og alle andreMvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Kamsvaag Berntsen

Forslaget København bygget ikke på annet et at hun var født der og med engelsk mor og fransk far (om jeg husker riktig i farten), hadde hun kanskje stadig familie der. (Hun hadde jo søsken).Men kun et 'longshot'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Hei igjen Tom!Jens William Westbye døde 25 Des 1882 i Drøbak. FT 1875: Bor han som enkemann hos sønnen Johannes i Drøbak og er propitær.:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristin Berthelsen

Hei Tom.Jeg har ikke skifte, så jeg stter stor pris på om du titter etter.Du har kanskje forsøkt å ringe meg, men jeg har glemt telf på jobben.Mvh Kristin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.