Gå til innhold
Arkivverket

[#57439] Katolsk apostoliske menighet


Gjest Marit Sørlie
 Del

Recommended Posts

Gjest Marit Sørlie

Er det noen som kan gjøre oppslag,eller vet hvor jeg henvender meg for å få det gjort? Jeg leter etter en Bergliot Helmundsen, mulig med pikenavn Lilleby fra Tofte i Hurum.(Se innlegg 57240 Buskerud)Hun født 20.12.1895-død i Oslo 21.2.1953. Giftet seg, med Henrik Helmundsen f.2.6.1896 i Skien,mellom 1927-1931.Mulig gift i Oslo. Mannen vokste opp i menigheten i Larvik.Finner ingen Bergliot med rett fødselsdata,hverken født,døpt eller konfirmert. De fikk en sønn Scott i 1930 og datteren Ingeborg Elisabeth 2.3.1932.Jeg har funnet Henriks familie, men skulle gjerne også funnet hvor Bergliot kom fra. Hilsen Marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marit sørlie

Takk,men jeg har bladd og lest gjennom alt som står under Oslo,og Larvik,uten å finne det jeg søkte etter. Tror det må stå mer i bøkene etter den perioden som er frigitt på internett.Har ikke vært borti denne menigheten før...er den for katolikker? Kanskje det i såfall finnes svar i en katolsk kirke? Vet heller ikke om Bergliot var medlem,men kan ikke finne noen som passer i landet etter utallige gjennomleste kirkebøker.Mvh. marit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.