Gå til innhold
Arkivverket

[#57443] Ber om tyde hjelp, kirkebok, Bergen,


Gjest Rita Grøtte
 Del

Recommended Posts

Gjest Rita Grøtte

Fant Ide Pernille i kirkebok for Domkirken i 1799, så den er grei, men trenger fremdeles tydehjelp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

..have Forlovelse og Egteskabsfullbyrdelse ? vi Undertegnede efter Kongelig Allernådigste Lov og Forordninger i alle Maader Forlovere Bergen den 24de Decembr. 1773I margen: Trolovede d:26.Dec 1773 Cop:d:23 January 1774FLERE får hjelpe deg,- Kan være feil her!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Fant denne Ingeborg Anna i Hemnes, men om det er den du leter etter??Som sagt var Hemnes i mitt forrige innlegg mer en gjetting, men jeg ser st det står Hadsel på de andre og det er jo ikke skrevet likt på henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

Sorry, her kommer linken: Kildeinformasjon: Nordland fylke, Hemnes, Ministerialbok nr. 825A15 (1878-1893), Fødte og døpte 1884, side 50. Permanent sidelenke: Lenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anniken Lindaas Kolstad

DU VERDEN! nå må jeg virkelig si SORRY! De siste toinnleggene hørte jo til et annet tema hvor det også var sprsml om hjelp til tydning!Så må du altså bare glemme at jeg evt 'forvirret' deg ....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.