Gå til innhold
Arkivverket

[#57447] Willeich/Velak Sølfestersen og Ingir/Inger/Ingri Thorsdtr.Hvor var de født?


Gjest Lillian Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lillian Nilsen

Hei.Kan du hjelpe meg?Willeich/Velak Sølfestersen f.ca.1751-d.1803. Gift ? m/Ingir/Inger/Ingri Thorsdtr.f.ca.1755/57-d.1830.Bodde i Kl.stø.senere på Kleppe i Askøy. Funnet 6 barn døpt i Askøy 1786 til 1798.Fadder til 4 av barna var SVEND TORSEN fra Bergen.Har funnet 'Undersøkelsekommisjonen i Bg.1804/05.Svend Torsen Fam.navn:Branstvet.Fødested:Kienservig 25/8-1761. AAD THORSEN Davang (Askøy)var fadder til 2 av barna - da han døde i 1827 står oppført født Brandtvedt, Evindvig av Thor Olsen.Har du oppl.om de? Mvh Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gunn Hagen,

Hei Lillian! Dette er mine 3xtippoldeforeldre. Du finner litt mer om dem i tema 39261 Arkivforum og Brukerforum tema 40920. Håper det er til hjelp. Mvh Gunn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Nilsen

Hei Gunn. Tusen takk for oppl. De er mine 4xtippoldeforeldre. Thore Willachsen f.1793 er min 3xtippoldefar.God helg.Mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.