Gå til innhold
Arkivverket

[#57460] Peder Pedersen og Beret Hansdatter, Stjørdal


Gjest Odd Annar Tangen
 Del

Recommended Posts

Gjest Odd Annar Tangen

Peder Pedersen og Beret Hansdatter døper en sønn Petter 12/7 1829 i Værnes kirke. De bor da på en plass under Værnes.Denne Petter ble konfirmert 29/9 1844.Problemet mitt er at jeg ikke finner Peder og Beret gift på Stjørdal. Har sjekket giftermål mellom 1815 til 1835 uten å lykkes.Bygdeboka gir ingen svar.De har heller ikke fått flere barn i den samme perioden.Jeg tror Peder og Beret er innflyttere uten at innflytterprotokollen gir noen svar.Er det noen som har vært borti dette paret, som antakelig er født rundt 1800 en gang.Håper på hjelp.V.h. Odd Annar Tangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Hei Berit. Supert, kjempeflott.Tusen hjertelig takk for hjelpa.Dette hadde jeg ikke trodd.Stor blomst fra meg.V.h. Odd Annar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Odd Annar Tangen

Jo det stemmer nok det også.Har lett i mange år etter disse folka.Så nå blir det vel lite søvn i natt tror jeg.Så igjen tusen takk til deg Berit for den forløsende hjelpa du ga.Du fortjener en hel bukett roser.V.h. Odd Annar Tangen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.