Gå til innhold
Arkivverket

[#57468] Synneva Simonsdotter (Moe), fødd Hafslo 1866 - til Amerika - so til Narvik?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Synneva Simonsdotter (Moe), fødd i Hafslo 14.10.1866, utvandra til Amerika i 1885, men vert sidan fortald å skal ha vore gift og busett i Narvik. Ho skal ha lete etter seg fire born. Kan henda gifte ho seg i Amerika for sidan å komma attende...?Eg har søkt gjennom fødselsprotokollane for Ankenes (som fram til 1901 ogso omfatta Narvik), og eg har sett gjennom konformantlistene for Narvik 1909-1914, men finn ikkje Synneva nemnd som mor nokon stad, so no spør eg her i Brukarforum om nokon med lokal kunnskap i Narvik har vore borti dette namnet eller har tips om korleis me skal finna att denne huslyden?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Steinar Olsen

Heii det området kan det være en ide å se på Ofoten som på dette tidspunktet, dekte både Evenes, Narvik, Ankenes og en del av dagens Ballangen. En del papirer forsvant vel og i 1940 siden Narvik ble bombet. Fant lite opplysninger om inflyttede til dette området i det som er skannet. I tilleg har desverre presten bare farens navn ved dåp på enkelte barn. Pussig nok er den ingen Synneva i Nordland på 1900 ft på nettet. (regner med du har søkt der)Kan forsøke en jeg kjenner som har god oversikt over Evenes/Ankenes, og høre om han kjenner til henne.Steinar Olsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Jeg finner 8 personer med det fornavnet i ulike skrivemåter i Nordland 1900. En av dem er en Synneva Mortensen f. 1856 i Hafslo. Hun befinner seg i Bø i Vesterålen. Du har følgjande utval: fornavn: sanneva, senneva, senneve, snneve, sonnev, sonneva, sonneve, sunnev, sunneva, sunneve, synnev, synneva, synneve, synnevus, synnevø, sønnev, sønneva, sønneve--------------------------------------------------------------------------------Fylke Antall--------------------------------------------------------------------------------Østfold 1 Akershus 4 Oslo 6 Hedmark 1 Oppland 22 Buskerud 40 Vestfold 2 Telemark 6 Aust-Agder 1 Vest-Agder 0 Rogaland 61 Hordaland 1048 Sogn og Fjordane 938 Møre og Romsdal 178 Sør-Trøndelag 2 Nord-Trøndelag 0 Nordland 8 Troms 9 Finnmark 1--------------------------------------------------------------------------------Totalt 2328-------------------------------------------------------------------------------- --------------------------------------------------------------------------------Database Antall--------------------------------------------------------------------------------1804 Bodø 1 1842 Skjerstad 1 1850 Tysfjord 2 1853 Evenes 1 1859 Flakstad 1 1867 Bø i Vesterålen 2--------------------------------------------------------------------------------Totalt 8Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Steinar og Rune for nye innlegg om Synneva. Det ser ut som om dette vert ei leiting etter ''nåli i høystakken''; ho er heilt tydeleg IKKJE i Nordland i 1900. Synneva Mortensen i Bø er ei onnor som eg har spora opp før.Kan det vera ei hjelp å vita at Synneva Simonsdotter (Moe) hadde ein bror Christopher Simonson Moe som i 1900 budde i Ankenes (sjå tema #14670), men som eg heller ikkje veit noko meir om etter 1900...?Eg lever framleis i voni om at noko kan finnast om desse søskeni og takkar på ny for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.