Gå til innhold
Arkivverket

[#57488] Slektsbank for Sunnhordland


Gjest Marie Skålnes
 Del

Recommended Posts

Gjest Marie Skålnes

Fleire som har sett denne?LenkeEg fann ein stor del av anene mine her (anetavler for to nære slektningar). Dessverre er heller ikkje denne basen utan feil. Ein av anene mine var fødd 3 år etter at mora var død, til tross for at både mor og son stod oppført med korrekte fødsels- og dødsår! I dette tilfelle var faren gift to gonger, så det var ført opp feil mor.Eg har berre kikka i nokre få anetavler enno, så eg lan ikkje utttala meg om kvaliteten elles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Oddvar Søreide

Visste ikkje om denne før eg såg linken i innlegget ditt. Eg tok ett sveip innom og konstaterer som du, at dei slekter som eg kjenner til der var det mykje feil og i tillegg mangler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Feil kan jo sikkert rettes opp. Dette var da et veldig bra tiltak, takk for lenka, Marie-:)Skal studere alt dette nærmere når jeg får litt bedre tid, ser de har med mange kommuner fra Sunnhordland.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Vel, vel, man blir jo litt frustrert også. Her sliter man bl a med å rette opp gamle feil, feil som selvsagt våre forfedre ikke hadde muligheter for å se, men som like fullt satt på papiret i anetavler og i bygdebøker, og som er kopiert i det uendelige i digitaliserte slektsbanker. Så kommer de samlet ut fra Stord Folkebibliotek. Min mors anetavle ligger der bl a. Ser de har fått den av en fetter av meg. Den har ikke være justert de siste 60 årene, men jeg holder jo på med god hjelp av dere andre bl a her på DA og på DIS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Roald Sjursen

Takk for lenken Marie. Her er det lagt ned mye arbeid, men jeg finner også ulikheter og forskjeller på samme grein for to forskjellige anatavler som er lagt inn.Håper det er råd å komme med innspill, slik at anetavlene kan forbedres.Mvh Roald

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Når vi leser det Hans-Magne Eikeland selv skriver, så har han ikke brukt primærkilder. Han har samlet databasen utfra bygdebøker, 'Sunnhordlandsslekter' og kontakt med kjentfolk. 'Kjeldegrunnlag: Som kjeldegrunnlag har Hans-Magne Eikeland nytta m.a. bygdebøker for regionen, Erik Bakkevig si bok ”Sunnhordlandsslekter” og personleg innhenta opplysningar gjennom samtalar med folk han har teke kontakt med.' [url="http://www.stord.kommune.no/hordaland/stord/stordk.nsf/932db17d668fff70c12569370027a098/1c0acfe311c4df12c1256f4700349680!OpenDocument>LenkeLenke

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Kor ser me at somme anetavler er laga av andre enn Eikeland?Eg trur dei må ha nytta Sunnhodlandsslekter og ikkje Skånevikssoga når det gjeld mine slektningar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Nei, det er ikkje nemnd kven som har utarbeidd dei enkelte tavlene. Den tavla morsslekta mi er på; Lenke kommunar/etne/jontesda.rtf er heilt identisk med ei utskrift eg fekk for fleire tiårår sidan, og som byggjer på det arbeidet far min og morfar utførte, m.a. i samband med morfar sitt arbeid med bygdebøkene for Kyrkjebø.Eg synes dette er ei vanskeleg sak. Eikeland er ein gammal mann, og han har lagt ned eit stort arbeid, men eg er svært lite interessert i at denne vesjonen av mi anetavle på morssida skal liggje på nettet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har laget dette forslaget til brev til Stord Folkebibliotek;'Om Slektsbanken Det er eit framifrå arbeid Hans-Magne Eikeland har lagt ned i å samla alt i ein slektsbank for Sunnhordland og deler av Hardanger, men diverre er det slik at mange av dei opplysningane som er i dei mange bygdebøkene og i 'Sunnhordlandslekter' av Bakkevik ikkje er korrekte. Eg har nokre spørsmål til redaksjonen: 1)Er alle opplysningane kontrollerte mot primærkjelder, slik som kyrkjebøker, folketeljingar o.a. 2)Har de vore i kontakt med Historisk institutt ved UiB, Statarkivet i Bergen eller med det profesjonelle slektsforskarmiljøet i Norge elles (Norsk Slektshistorisk Forening eller DIS-Hordaland) i samband med at slektsbanken no er gjort tilgjengeleg på nett? 3)Har de fått klarsignal frå Datatilsynet til å leggja ut opplysningar om nolevande personar? Med venleg helsing Arnfrid Mæland'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

For meg ser brevet ok ut, men kanskje nokon av dei meir erfarne enn meg vil uttala seg.Eg har vurdert å senda ein mail om den feilen eg fant, men er ikkje kommen så langt. Og der er sannsynligvis mange feil som me ikkje har funne enno. Stord Folkebibliotek el.a. bør ha ein person som kan sjekka innhaldet i kommentarar dei får, og evt. endra anetavlene så snart som mogeleg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har nå sendt det uansett. For meg blir det altfor mye å ta opp hver enkelt feil med dem. Jeg vil i første omgang ha svar på de tre genrelle spørsmålene.Synes også at noen kilder burde vært oppgitt.Det er dessuten en prøvevr., så kanskje den blir fjernet igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bjarte Hesjevoll

En prøveversjon som i allefall har eksistert i to år. Ca to år siden jeg var innom denne databasen for første gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kristian Hunskaar

Jeg har også vært borti denne sida for ei god stund tilbake, så det må ha vært ei oppdatering/justering som har skjedd i januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Det kan godt være, men det er nå vi er blitt gjort oppmerksom på den; sikkert grunnet dette oppslaget Lenke der 9. januar 2008 er nevnt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arnfrid Mæland

Jeg har i dag mottatt svar fra Stord Folkebibliotek på mine tre spørsmål i (11). De som ønsker kopi av svaret kan sende en mail til affi krøllalfa online dot noMvh Arnfrid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger Eik

Har noen av dere sett at slektsbanken riktignok skal ligge under Kultur, idrett og fritid på Stord kommunes nettsted, men hvis en klikker på dette på hoved-navigasjonsmenyen, så finner man den ikke. Ikke er den nevnt i nettstedskartet eller i den alfabetiske oversikten heller. Hvis man altså ikke vet om slektsbanken, kan man ikke finne den ved å navigere på Stord kommunes nettsted. Eller har jeg oversett noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Marie Skålnes

Eg ser at eg starta dette temaet nokre dagar før slektsbanken vart omtala i Sunnhordland. Eg har faktisk gløymt om eg fann han tilfeldig (eg bur i nabokommunen til Stord, og det har vel hendt eg har vore innom Stord kommune sine sider), eller om eg las om han i ei anna avis/blad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.