Gå til innhold
Arkivverket

[#57505] Magnus Anderson Winberg, død på Rindal / Eid 4 juni 1854. Fødested?


Gjest Karin Lothe
 Del

Recommended Posts

Gjest Karin Lothe

Magnus Anderson Wiinberg var fødd i Sverige ca 1768, død i Rindal / Eid 4juni 1854Han var gift med Abelone Kristensdatter fra Os (Eid?)Han bygsla halve Rindal ca 1806. Da hadde han tjent på Gjerde (Eid?) en tidEr det mulig å finne ut HVOR i Sverige han var fødd og navnet på foreldra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Karin Lothe

Det første innlegget mitt ble vist for vanskelig for dere.I mellomtiden har jeg funnet ut at Magnus og Abelone gifta seg i Eid 06.01.1806Da var navna registrert slik: Magnus Andersen WENNEBERG og Abelu Christensdotter OusJeg håper noen kan hjelpe meg med ideer om hvordan jeg kan finne ut mer om han i Sverige

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Harald L. Bakke

Kansje du bør lese tema 52189 kansje Anne Lene Hagen kan hjelpe deg med spørsmålet ditt. LenkeForøvrig var Abelone Christendtr. Ous syskenbarn til mi tipptippoldemor.Mvh Harald.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.