Gå til innhold
Arkivverket

[#57510] Johanne Kristine Amalie f. Kristiansen


Gjest Arne B. Kristiansen
 Del

Recommended Posts

Gjest Arne B. Kristiansen

Er det mulig å få slått opp i Dødbok Cden 1947-2006 når en grandtante av min far gikk bort i Sverige. Det eneste en vet er at hun var på besøk med sin sønn i Haugesund rundt 1950. Hennes make var da død.Beklaglivis vet jeg ikke hvor hun bodde.Hennes navn og fødselsdato:Johanne Kristine Amalie f. Kristiansen født 23. Mars 1883 i Haugesundgift med en Hugo Johanson og fikk ca 1915 en sønn Martin Johanson.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eva Tomter

Johanne Kristine Amalie f. KristiansenFødt [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=1591&idx_id=1591&uid=ny&idx_side=-22>LenkeKonfirmert LenkeKan familien være flyttet fra Norge før Folketellingen 1900? Finner dem ikke der.(Foreldre: Hans Andreas Kristiansen og hustru Karoline Knudsdatter.) Har søkt blant utflyttede, men der fant jeg dem ikke.Har du forsøkt debatt 52189

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Arne B. Kristiansen

Takker så meget, Johanne er yngste søster av min oldefar. Det som er ukjent med henne er hvor hun giftet seg, døde og bodde i Sverige. Hun flyttet ut fra Haugesun, muligens via USA og så til Sverige.Familien finner du boende i Haugesund. Hans Andreas gikk bort i 1907 og Karoline i 1915.Begge i Haugesund. Finner familien her: LenkeHar ikke forsøkt i debatt 52189.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.