Gå til innhold
Arkivverket

[#57515] Hjelp for å finne Kari Knudsdtr Rauland /Vinje - Telemark


Gjest Gro N. Egeli
 Del

Recommended Posts

Gjest Tom Askerøi

Jeg har ikke svaret, dessverre. Men iflg Rikard Berge (Bygdeboka) kom hun fra (gården) Åland...Håper det kan være til litt nytte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Kan du bruke permanent sidelenke istaden, då kan vi bla oss att og fram.Ved giftemålet får du ein del tilleggsinfo., begge ser ut til å ha vore gift før. Så har du henvisning til jevnførselsreg., der kan det ligge henvisning til andre oppføringer.Kvar har du leita etter dåpen, Vinje o.e. Lårdal?1801 tellinga?Eg spør for å sleppe dobbeltarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Hei!Perm. lenke virka ikkje i går kveld. Eg har leita etter dåpen i Vinje. Dei budde på Rauland. Har også leita på 1801. Eg trur ikkje ho var frå Lårdal.Gro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

I flg. bygdeboka gifta han seg fyrst med Sigrid Sandviken, men ho døydde i barsel. Dei fekk ein son som heitte Olav. Så står det at 'han gifta seg snart att med ho Kari Knutsdotter Aaland nedan Vinje sokn'. Kva trur du 'nedan Vinje sokn' tyder? Nederste delen av Vinje sokn? Eller soknet nedanfor Vinje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro Berit Sternang

Ved vielsen heiter den eine forlovaren Ole Knudsen Hegnen. Eg er for dårleg kjent i Vinjeområde, veit du kvar Moslie er? Hegnen skal ligge i det området.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Ja, eg trur Moslie ligg på veg frå Åmot til Dalen, ikkje så veldig langt frå Nesland. Hegnen kjenner eg ikkje til, men har vore borti namnet i ei anna grein av slekta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gro N. Egeli

Hegnen kan vel i seinare tid blitt til Hegna, og då var det ein husmannsplass i mannås, nærare Åmot.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tom Askerøi

I (gamle) Rauland fantesÅland Hollvik (gnr 66) og Åland Nystog (gnr 33)og i (gamle) VinjeÅland nordre (gnr 65)sålangt jeg har oversikten. Dessverre nevner Rikard Berge disse bare såvidt, så noen potensielle foreldre kan ikke antydes ut fra bygdebøkene. Jeg har dessverre heller ikke gode informasjoner foreløpig om noen av disse gårdene fra andre kilder, men et lite tips var det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Aslak Bekhus

Kari er dotter til Knut Halvorson og Anne Halvorsdtr og døypt 21.april 1783 i Vinje.Knut er bror til Halvor Halvorson Høgset (1759-ca.1802)som du vel har på plass i anetavla di.Helsing Aslak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.