Gå til innhold
Arkivverket
Gjest Lars E. Øyane

[#57567] Dødsmelding Bergen 1947 (Moe)

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Kyrkjeboki for Mariakyrkja syner at:Kristine Moe, skippers enkje, fødd i Årdal 16.4.1855, døydde 8.3.1947 og vart gravlagd frå Mariakyrkja 17.3.1947.Eg kan ikkje finna dette dødsfallet i databasen for avlidne i Bergen. Namnet hennar var etter rett Kirstina Moe, og eg ser at ei Kirstine Børsheim døydde i Bergen 7.3.1947 (side 299). Kan dette vera same person?* Eg er på leiting etter ervingane etter Kristine Moe?* Er det oppgjeve ein dødsdato for mannen Peder Olsen Moe?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Yngve Nedrebø

Grunnen til at hun ikke er registrert av skifteretten i Bergen er at hun bodde og døde i Breivik, Loddefjord. Dødsmeldingen ble sendt til skifteretten i Midhordland og viser at hun etterlot seg barna:Anna Fosse, Bergen, født 20. sept. 1879, Ida Krause, født 20. september 1881, bosatt Gravdal, Karl Moe, Bergen, født 19. august 1886, Margit Larsen, Godvik, født 27. august 1893, og Alfred Moe, Godvik, født 24. januar 1900.Det står ikke noe om dødsdatoen til Peder Olsen Moe i denne dødsmeldingen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for ei svært spennande dødsmelding!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.