Gå til innhold
Arkivverket

[#57568] Dødsmelding Bergen 1965 (Moe)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Gerda Marie Moe døydde i Bergen 6.10.1965 (side 377). Eg trur ho var enkje etter Karl Olai Moe som døydde 3.9.1961. Om dette stemmer, er eg interessert i:* Dato og stad for fødsli hennar?* Jentenamn?* Kva yrkestitel er oppgjeve? - Sporvognsførarenkje?* Namn og adresser til ervingane hennar?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Dette er nok en annen enn den du søker opplysninger om. Denne Gerda Moe var født 5. august 1910, var gift med Leif Sverre, og meieriarbeiderske.Da Karl Olai Moe døde etterlot han seg enken Gerda og sønnene Thorvald, i Bergen, og Trygve, i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Rune Thorstensen

Det dør en Gerda Moe i Thormøhlensgt. 5 den 12.04.1973. Kan det være henne du leter etter Lars?Lenke Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve og Rune for nye innlegg. Eg trur so sanneleg at du Rune kan ha funne den rette Gerda, og eg lurer på om du Yngve, ved høve, kan sjekka dødsmeldingi hennar frå 1973 (#385)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Hun var født 13. oktober 1894, var enke etter Karl Moe, død 3. september 1961, og etterlot seg sønnene Thorvald, Bergen og Trygve, Phoenix, Arizona.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjapt og glimrande svar! Det er rette folki!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.