Gå til innhold
Arkivverket

[#57594] Ole Martin Carlson (Kind), fødd Eidsvoll 1852- til Amerika 1853 - opphavet hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Ole Martin Carlson skal vera fødd på garden Kind (Kinn?) på Eidsvoll 6.12.1852 av foreldri Carl Carlson og Anna Dorthea Olsdotter. Huslyden skal ha utvandra til Amerika i 1853, og Ole Martin Carlson døydde i Waseca Co., MN 6.4.1947 etter å ha vore gift to gonger.Er det nokon med lokal kunnskap på Eidsvoll som trass i manglande kyrkjebøker, eventuelt med tilgjenge til ei bygdebok, kan fortelja meg:* Stemmer opplysningane som eg har om Ole Martin og foreldri hans?* Kva yrke hadde Carl Carlson på Kind? Gardbrukar eller...?* Frå kva gard på Eidsvoll hadde Carl Carlson opphavet sitt?* Frå kva gard på Eidsvoll hadde Anna Dorthea Olsdotter opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trond Øivindsson Lunde

Har du omtrentlig fødselsår på Anne Dortea og Karl ?. I følge kommunikantbok 2 for Eidsvoll var Anne Dortea Olsdatter med bosted Kinn konfirmert kommunikant 24. oktober 1841, altså født 1823-27. Det er flere Ola som har vært brukere og husmenn på Kinn på midten av 1800-tallet. Kan nevne gardbruker Ola Kristoffersson fra Elstad, gift med Mari Davidsdotter. De utvandra 1854. Av barn veit jeg om Inger Gurine, født om lag 1828 som antakelig ble igjen, og sønnene Ola 25. mars 1832, Gudbrand 10. april 1835 og Andreas 15. april 1838, Johannes 4. februar 1845 som alle reiste med foreldra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.