Gå til innhold
Arkivverket

[#57604] Julia Seneva Storlie, fødd i Noreg 1886, utvandra til Wisconsin kring 1900?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Frå Amerika får eg opplyst at Julia Seneva Storlie skal vera fødd i Noreg 18.1.1886. Foreldri hennar heitte Kurt (eller Knut?) O. Storlie og Sniev (Synneva?) Thompson.Utvandringsåret hennar er ukjent, men ho gifte seg i Rock Co., WI 20.12.1905 med Albert Thompson, men ho døydde i Rock Co., WI alt 18.12.1918 og let etter seg fem små born.Er det nokon som kan greia å identifisera denne jenta og fortelja meg kvar ho hadde opphavet sitt?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Det er vel Julie eller Guri som hun het i Norge, som ble døpt i Nore, datter av Knut Olsen og Synnøve Torstensdatter - her funnet i FS/VRI: LenkeGrethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Geir Eide

Ellis Island 3 juli 1895:Knud O Storli 52 år fra Nore, Sonnef Storli 44 år, Knud 11 år, Guri 8 år, Gunhild 4, Kristian .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Her er dåpen i skannet kirkebok. Kildeinformasjon: Buskerud fylke, Nore i Nore, Ministerialbok nr. II 2 (1886-1906), Fødte og døpte 1886, side 1. LenkeMvh Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Knut Olsen og Synnøve Torstensdatter hadde sønnen Torsten til dåpen i Nore alt i 1873 Buskerud fylke, Nore, Ministerialbok nr. I 4 (1867-1877), Fødte og døpte 1873, side 44 nr. 25 [url="http://www.arkivverket.no/URN:NBN:no-a1450-kb20061102320240.jpg>Lenke. Det opplyses i dåpsinnførselen at de ble gift 16.10.1869, se Buskerud fylke, Nore, Ministerialbok nr. I 4 (1867-1877), Ekteviede 1869, side 6, nr. 15:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grethe Flood

Da ser jeg at Torsten var nest eldst i søskenflokken! Snodig at det da står Valdres i emigrantlistene for Kristiania.Grethe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Eg er heilt overvelda! Hjarteleg takk til Mariann, Grethe og Geir for kjempefine opplysningar om denne huslyden. De har funne alt eg treng å vita for mitt føremål, og eg er svært godt nøgd!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.