Gå til innhold
Arkivverket

[#57619] Webglobal


Gjest Benedicte Hauge Kulø
 Del

Recommended Posts

Gjest Benedicte Hauge Kulø

Jeg synes at dette er en helt fantastisk ny tjeneste som har kommet. Så tusen takk for dette!Men det er tydelig at det er en del begynnerproblemer her. Jeg finner at lenkene ikke stemmer med det som står i teksten. Et eksempel:Dette står under gravlagde i Sem Vestfold, 0721 Sem Fødd Reg Rolle Førenamn Etternamn Bustad Kjelde [1629] 1689 Fadder Karen Thiisdat Pige Gravlagde i Sem prestegjeld 1843-1855 [1629] 1689 Fadder Thrine Thiisis Pige Gravlagde i Sem prestegjeld 1843-1855 [1642] 1702 Fadder Lisbet Thiisdat Pige Gravlagde i Sem prestegjeld 1843-1855Når jeg trykker på Karen, så får jeg opp dette:Døypte m/fadre i Korskirken i Bergen 1686-1760 År Døypt Sokn/Kyrkje 525 1689 1404 KK Rolle Førenamn Etternamn 4149 Barn Anna 4150 Far Jon Haldvorsøn 4151 Mor Ragnille Rasmusdtr 4152 Fadder Hellert Sertzis qwinde,Helchie Magers 4153 Fadder Warnich Rossis qwinde,Maren Tiisdat 4154 Fadder Karen Thiisdat pige 4155 Fadder Conradus de Lange 4156 Fadder Søren Christensen SkreddeSå foreløpig har jeg funnet ut at jeg må gå igjennom absolutt alle navn, da det aktuelle stedet jeg søker kan være noe helt annet.Jeg regner med at dette jobbes med og at alt vil fungere til slutt.Igjen, tusen takk for all jobben dere på arkivet gjør for at vi amatører her ute skal kunne finne frem i alle arkiver på nett.Mvh Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anette Skogseth Clausen

Takk for fine ord til tross for din noe uheldige erfaring med tjenesten. Foreløpig ligger den ute til testing, nettopp for å få tilbakemeldinger fra dere så vi kan luke bort feil.Den feilen du beskriver kjenner vi til og vi håper å få fikset den så snart Jan Oldervoll er tilbake fra reise, i løpet av påsken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Benedicte Hauge Kulø

Hei AnetteTakk for svar. Da vet jeg at dette er i gode hender, for det skjer med nesten alt jeg har søkt på.Likevel har jeg funnet mye informasjon på steder jeg aldri hadde tenkt på å lete. Så dette er helt fantastisk.Mvh Benedicte

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.