Gå til innhold
Arkivverket

[#57700] Sjebnen til Petra Ivara Petersdatter, f. 1867?


Gjest Beate Hanssen
 Del

Recommended Posts

Gjest Beate Hanssen

Hei!Hva skjedde med Petra Ivara Petersdatter, f. 19.07.1867, Namsos, Nord-Trøndelag? Siste spor jeg har av henne er folketellingen 1875 Alstahaug:LenkeForeldrene endte opp i Lofoten, og har tenkt tanken om Petra også endte opp der, men jeg vet ikke...Beate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Nei, det er visst bare en tilfeldighet for her er hun i 1865: LenkeSâ da kan det ikke være din Petra Ivara.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Beate Hanssen

Hei Kjellaug!Har sett på denne Petra Spillum før, men har også avskrevet henne...men tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lisbeth Wangen

I følge kirkeboken fra Namsos heter hun Petra Ivarra.Er født 19 juli og døpt 6 oktober 1867.På foreldrene står det at de heter Peter Cornelius Johannesen og mor Ingebertine Gerhardine Møller.Hun som leter skriver jo dette.Og da stemmer ikke hun i 1865.Men skal se videre hva jeg finner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Beate Hanssen

hei!Nå har jeg sett litt rundt om kring, men har ikke funnet ut noe mere om Petra.Lisbeth: Har du funnet noe mer?Kan ho ha blitt igjen i Alstahaug, der familien bodde i 1875? Eller at hun døde mellom 1875 og 1900? Kanskje hun kan ha emigrert til USA?MVHBeate

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.