Gå til innhold
Arkivverket

[#57710] Vigsel i Bergen 1912-1925 (Clausen/Klausen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Andrea CLAUSEN alias Andrea KLAUSEN, fødd i Hafslo 6.2.1876, var i 1910 og 1912 busett i Harald Haarfagresgt. 20, 2. etasje i Bergen. Ho vart nokre år etter gift med ein person med etternamn BYE.Er det mogeleg å få greie på dato og stad for denne vigsli samt fullt namn og andre personopplysningar om mannen ''Mr.'' Bye?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ved folketellingen 1. februar 1917 er det opplyst at Andrea Clausen var gift med sagmester Carl Larsen Bye, født 13. juni 1867, og bosatt i Nye Sandviksvei 69A. Hun hadde flyttet inn der høsten 1916, men folkeregisteret hadde ikke fått oppgitt vigselsdato.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for spennande innlegg. Carl Larsson Bye kom til Bergen frå Trondheim i 1910, og han var skild. Eg vil soleis gissa på at vigsli deira har vore ''borgarleg'' - kring 1915?Eg finn dødsmeldingi til Karl Larsen Bye, som døydde i Bergen 6.6.1933 (side 255).Er det mogeleg å sjekka denne dødsmeldingi for å sjå:* Yrkestittel og vigselsstatus ved dødsfallet?* Ervingane hans (minst to born frå første ekteskap)?Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Ved dødsfallet ble det nok gjort noen oppdagelser, bl.a. at Karl L. Bye fortsatt var gift med Emilie Henrikke Bye i Trondheim, og at han der hadde barna Emil Bye, Clara Risand og Ruth Bye. Han var født 13. juni 1867 i Værdalen, og videre står det om Andrea 'Har ikke vært gift med Carl Bye. Fl. 3/7-33'.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for eit svært so spennande og oppklarande innlegg!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.