Gå til innhold
Arkivverket

[#57711] Vigsler i Bergen 1912-1933 (Ingebrigtsen)


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Fleire søstrer INGEBRIGTSEN skal vera vigde i Bergen i perioden mellom 1912 og 1933:* INGEBRIGTSEN, Inga Mathilde med AUNE, NN* INGEBRIGTSEN, Karen Alette med KROKEIDE, Lars Olai* INGEBRIGTSEN, Kristine med LYNGBØ, Halvor Johan* INGEBRIGTSEN, Anna Elida med SÆDAL, HenryEr det mogeløeg å finna desse vigslene med dato og stad? For ''Mr.'' Aune er eg òg interessert i fullt namn og opphavet hans?Eg takkar so mykje på førehand for hjelpi!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Jon for nyttig innlegg! Jau, det må vera rett dame du har funne. Ho lurte meg med ættenamnet sitt!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Yngve Nedrebø

Navnene var ikke helt stabile:Inga Mathilde Ellertsen, født i Fana 23. mai 1895, giftet seg 24. juni 1917 med båtsmann Egil Johan Aune, født 12. februar 1896 i Vefjord. De fikk to døtre. De flyttet fra Askøy til Bergen 21. desember 1918.Karen A. Ingebrigtsen giftet seg i Årstad 11. oktober 1919 med Lars Hansen Krokeide.Anna Elida Ingebrigtsen Haugland, født 31. juli 1909, giftet seg i Korskirken 31. august 1929 med Henry Karlsen Sædal.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Yngve for kjempefine opplysningar. Dette var nok ikkje lett med so ustabile namn, men eg er svært godt nøgd!Eg reknar med du ikkje har funne sjølve vigsli til Ida Mathilde og Egil Johan Aune? Dei gifte seg ikkje på Askøy...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.