Gå til innhold
Arkivverket

[#57766] Anna Petronelle Holm f. Tordenskjold, efter 1841 ?, jfr tema 57497, Brukarforum


Gjest Jan Holm Thomsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Jan Holm Thomsen

HeiJeg har tidligere - jfr. ovennævnte temanummer i Brukarforum'et - fået så megen hjælp, også vedrørende denne eftersøgning.At jeg gentager min efterlysning vedrørende Anna Petronelle - efter 1841 - skyldes at det seneste jeg har kunnet finde - trods en del granskning - stadig er omtalen i skiftet efter hendes mand: Bernt Heide Holm, der døde som overtolder i Kristiansand i 1841.Anna Petronelle var født i Kristiansund i 1788 og de blev gift februar 1811, og kom senere til Trondhjem fra begyndelsen af 1820'erne, hvor de var til henad 1840.Måske er der nogen der kan 'trylle' nogle spor eller retninger frem, hvilket ville glæde os meget.Med venlig hilsenJan Holm Thomsen Hobro, DK Danmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.