Gå til innhold
Arkivverket

[#57767] Karl Peter Larsson Bye, f. i Vinne sokn, Verdalen 1867 - kven var foreldri hans?


Gjest Lars E. Øyane
 Del

Recommended Posts

Gjest Lars E. Øyane

Klokkerbokui for Vinne sokn i Verdalen syner at:Karl Peter Larsson var fødd 13.6.1867 (Lenke) Foreldri var enkjemann Lars Salomonson Borgenvald og jenta Karen Marie Pedersdotter Odgevald(?).Karl flytte sidan til Trondheim og sidan til Bergen. Han kalla seg for Karl Petter Bye.Er det nokon med lokal kunnskap i Verdalen, eller eventuelt med tilgjenge til e bygdebok, som kan fortelja meg:* Kvar har Karl Peter namnet Bye ifrå?* Vart foreldri hans gifte, og i so fall, kvar busette dei seg?* Kva yrkestitel hadde faren Lars Salomonson?* Og endeleg, frå kva gardar i Verdalen hadde Lars og Karen Marie opphavi deira?Eg takkar so mykje på førehand for alle gode tips!Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Det ser ikke ut som Lars og Karen Marie ble gift med hverandre, for her gifter Lars seg 1 mai i 1868 med Anne Hansdatter Kildeinformasjon: Nord-Trøndelag fylke, Stiklestad i Verdal, Klokkerbok nr. 723C02 (1858-1868), Ekteviede 1868, side 178.Permanent sidelenke: Lenkemvh Kirsti

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Hjarteleg takk til Kirsti for eit interessant innlegg!Eg har funne at Karl Peter Bye gifte seg andre gong i Bakklandet i Trondheim 19.6.1898 med Emilie Henrikke Evensen frå Trondheim (Lenke). Her står det at Karl er fødd på By i Verdalen, men han er konfirmert på Hitra(!).Det står òg ein merknad om eit første ekteskap, men det er ikkje godt å lesa...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lars E. Øyane

Kan dette vera mori til Karl, i 1865 busett på Byvaldet under By øvre i Verdalen?~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Karen Maria Pedersdatter ug Husm. m. Jord 1826 VerdalGuruanna Indresdatter hendes Datter ug 1859 VerdalTron Olsen ug Lægdslem 1811 Verdal~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Dette ville jo forklara By-namnet...Med venleg helsing,Lars E. Øyane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kirsti Rye

Ved konfirmasjonen står det Byvald som fødested Kildeinformasjon: Sør-Trøndelag fylke, Dolm i Hitra, Ministerialbok nr. 634A09 (1882-1901), Konfirmerte 1882, side 86.Permanent sidelenke: Lenke (nr 9)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Åshild Vang

Karen Maria bor på Byevald når Karl Peter blir døpt i 1867. Hun bor der både i FT 1865 og 1875. I 1875 bor Karl Peter sammen med mora. Han flytter altså til Hitra mellom 1875 og 1881.Faren, Lars Salomonsen, f. på Bjartnesvald 16.4.1822, blir enkemann 1.8.1866. Hans yrke er rokkemaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Randi Haugros

Hei!Det er ikke helt enkelt å lese merknaden i kirkeboka for vielsen til Carl Petter og Emilie Henrikke:Han g. 1ste g i Værdalen m. Oline Margrete Martinsdr Haga men ????? ægteskab ved Kgl. ??? af 7. mai 1898. Att. Flock 16/6-1898. (resten klarer jeg ikke og rett meg hvis jeg har tolket feil)Men Carl Petter Bye ble gift 1. gang 17.03.1889 i Verdalen med Oline Margrethe Martinsdatter Haga. Se Verdal (Stiklestad) i Verdal 1881-1899, vielse nr. 8, 1889.Carl Petter Bye døde i Bergen 06.06.1933.Mvh Randi Haugros

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.