Gå til innhold
Arkivverket

[#57790] Klausulert side i Risør klokkerbok 1891


Gjest Alf Christophersen
 Del

Recommended Posts

Gjest Alf Christophersen

Under blading i klokkerbok for Risør og kom til årstall 1891 fikk jeg opp melding om klausulert side. Lenk til etterfølgende side er LenkeHar aldri hørt om noen som helst årsak til at en dåp kan bli klausulert mer enn 100 år. Hva er i såfall kriteriet for at så kan skje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ketil Firing Hanssen

Siden du referer til er mellom side 37 og 38. Sannsynligvis er det derfor et løst innlegg som er avbildet. Dette kan selvsagt være klausulert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Mette Værnes

Hei AlfTakk for tilbakemelding. I metadatabasen er det et hopp direkte fra side 37 til 38, dermed er det ingen løse vedlegg i mellom disse sidene som er blitt klausulert. Hvordan dette har oppstått er vanskelig for meg å si, derfor har jeg videreformidlet feilen til systemkyndige folk som vil rette den opp og fjerne den klausulerte siden helt. Mvh Mette Værnes

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.