Gå til innhold
Arkivverket

[#57792] Hjelp til tyding av skanna kirkebok for Hamre i Hordaland.


Gjest Lillian Nilsen
 Del

Recommended Posts

Gjest Lillian Nilsen

Hei. Kan du hjelpe med tyding av forlovere til Johannes Jensen, Davanger og Anne Olsdtr., Aasbøe. De ble trolova 25/1-1711 - Gift 14/6-1711. Hamre 1708-1726 - 1711 - høyre side, 4de avsnitt, beg.med Dom 3...........Mvh.Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ann-Mary Engum

Hei Lillian!Greier ikke tydingen,men legger inn lenken for eg,så andre kan prøve. Kildeinformasjon: Hordaland fylke, Hamre, Ministerialbok nr. A 3 (1708-1726), Kronologisk liste 1711, side 14. Permanent sidelenke: [url="http://www.arkivverket.no/URN:kb_read?idx_kildeid=11463&idx_id=11463&uid=ny&idx_side=-15>Lenke Permanent bildelenke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Berit Knudsen

Tror ikke det er forlovere, men et par til som forlovet seg. Per? Andersen Leervigen og Kari Olsdt. ..vagstad.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillian Nilsen

Hei Berit. Klarte ikke å tyde det,men jeg tror på deg at det må være et annet par sine navn. Jeg fant vielsen i 'digitalarkivet - Vigde i Hamre 1677-1815. Mvh Lillian

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.