Gå til innhold
Arkivverket

[#57797] Tar du et oppdrag på statsarkivet i Trondheim


Gjest Pål André Jørgensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Pål André Jørgensen

Jeg skulle gjerne hatt opplysninger fra sjøinnrulleringen, angående to personer, fra Brønnøy, Nordland. Mvh. Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Inger  Eide

Hvilket tidsrom gjelder dette? Har du prøvet e-post? Selv har jeg fått opplysninger fra Statsarkivet i Tromsø ved å sende en e-post. Dette gjald årene omkring 1800 og militære ruller. IE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pål André Jørgensen

Det gjelder perioden rundt 1900- t. Grunnen for at jeg la ut spm. her, var om noen som skal 'innom' statsarkivet, kan ta med en forespørsel fra meg. Mvh. Pål

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjellaug Robberstad Petit

Jeg har fått opplysninger fra statsarkivet i Trondheim ved å sende e-post til dem. De er veldig hgjelpsomme, men du må regne med å betale litt dersom det er papirarbeid med i spillet.Postadresse: Statsarkivet i Trondheim Maskinistgata 1 7042 Trondheim Tlf. 73884500 Faks 73884540statsarkivet.trondheim@arkivverket.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anne Lise Hovdal

Hvis man har tilgang til mikrofilmapparat så er det også mye en kan gjøre selv. Både skifter, tingbøker og pantebøker er mikrofilmet. Med å få inn på hvert enkelt fylkesbibliotek å søke så finner en oversikter over disse med mikrofilmnummer. En kan like gjerne gjøre det som å sitte på det Statsarkivet syns jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.