Gå til innhold
Arkivverket

[#57817] Gamle Suldal gards og ættesoge , trenger hjelp til oppslag.


Gjest Rune Thorstensen
 Del

Recommended Posts

Gjest Rune Thorstensen

I følge opplysninger jeg har fått skal det på side i170 i denne boken stå om Peder Jørgensen Friis og hans familie. Jeg vet at han var sønn av presten Jørgen Johannessen Friis. Men sier boka noe om hvem som var kona til Peder Friis, og er det noen som har kjennskap til hvem som var hans mor?Jeg er altså interessert i å få vite hva gards og ættesoga sier om denne familien. Mvh. Rune Thorstensen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei, Rune! Jeg har tilfeldigvis Suldalsboka her i Nairobi... Og har scannet de aktuelle sidene. Kan du sende meg meiladressen din, så sender jeg sidene til deg. Beste hilsener Jonny Meil: jonny-m[alfakrøll]online.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jonny Mydland

Hei! Den meilen er treg, gitt... Har du skrevet riktig adresse? Jeg prøver med alfakrøllen: jonny-m@online.no Beste hilsener Jonny

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...
Gjest sandra larsen

Hei Jonny. er det mulig at du kan sende meg også en kopi av disse sidene i suldalsboka? Mail adr: san-lar@hotmail.com mvh Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 Del

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig Informasjon

Arkivverket bruker cookies (informasjonskapsler) på sine nettsider for å levere en bedre tjeneste. De brukes til bl.a. skjemaoppdateringer og innlogging. Bruk siden som normalt, eller lukk informasjonsboksen for å akseptere bruk av cookies.